v.9!!

Den här veckan har jag praktik i Vara. Idag är det torsdag och jag är helt slut! Och jag kommer göra detta i 2 veckor till. Det är superkul! Det är ju det här som är det bästa med hela utbildningen. Jag var ganska närvös i början av veckan. Men nu går det jättebra.
Min dag såg ut såhär t.ex:
Jag klev upp typ 05.10. Gjorde mig klar inför dagen.
Gick till resecentrumet. Tog bussen till Grästorp.
Sedan tåg till Vara.
Jag var på skolan kl 07.30.
Sedan slutade barnen skolan 13.20.
Sedan var jag på fritis till kl 16.
Sedan tåget hem 16.30;tåg till Grästorp och sedan buss till Trollhättan.
Gick hem ifrån resecentrumet.

När jag kom hem började direkt steka pannkakor. Och nu sitter jag här.
Igår somnade jag kl 21. Och det kommer jag även göra ikväll.

I morgon ska jag vara på fritis hela dagen. Sen ska syrran åka med mig hem till Trollhättan.
Vi ska äta god mat och sedan mojsa hemma hos mig!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej jag har inte köpt den men ska nog i veckan!! :D Gud vad roligt att vara med barna :D:D

2011-03-05 @ 12:21:07
URL: http://memonin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, ja det kommer jag säkert göra! Kommer ha så mycket spel och grejs på den!! :D

2011-03-06 @ 17:35:07
URL: http://memonin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0