v.11

Den här veckan har gått otroligt snabbt. Jag har haft praktik hela veckan och det har varit jätteroligt. Men tråkigt att säga hej då till alla. Förhoppningsvis kommer jag tillbaka dit nästa termin.
Sen jag har ju även fått hem den andra säsongen av "Sons of Anarchy". Jag kommer aldrig ångra att jag köpte den här serien. Jag hoppas att säsong 3 kommer ut på dvd snart. Jag har ju också kollat klart på alla avsnitt som har kommit ut. Nu väntar jag otåligt på säsong 4. Jag har försökt att hitta något datum som det släpps, men inget datum funnet. Men de kanske kommer någon gång i september. Vi får se.

Sedan i torsdags kom min mamma, pappa och min kära Helene hit ner. De stannade tills idag. Mamma och pappa sov på hotell här i stan och Helene sov här hos mig i lägenheten.
I torsdags gick vi ut och åt. Vi gjorde en tidig kväll eftersom jag skulle kliva upp tidigt och åka på praktiken.
I fredags var jag då på praktiken till kl 13. Sedan var jag, mamma, pappa och Helene hemma hos syrran. Hon bjöd på mat och massa trevligt.
I lördags gick vi på Överby en sväng. Det blev en del shopping! Gilla! Sedan var vi hem till Elisabeth och åt mat. Där var det massa folk och det var riktigt trevligt.
Och idag åkte då mina kära gäster hem vid 11 tiden. Och då kollade jag först på ett avsnitt av SOA (hade inte kollat klart på säsong 3 då). Jag hade ju gjort ett avbrott på flera dagar eftersom jag fick gäster och så. Så jag var riktigt sugen på att fortsätta kolla! Sedan pluggade jag i några timmar, kollade på mer SOA, åt mat, kollade på nya Glee avsnittet och sedan kollade jag klart på SOA. Och säsongs avslutningen var så jävla KUNG!! GAAAH!

Nä nu har det blivit mkt tjat om den där jävla serien. Men kan tyvärr inte hjälpa det. Men nu är jag har kollat klart så kan jag fokusera på min exminationsuppgift som ska vara klar på onsdag. Så i morgon ska jag kliva upp tidigt och fortsätta på den. Ska även gå föreläsning i morgon.

Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0