v.10

Jag är lite dålig på att skriva. Iaf om intressanta saker.
Men idag är det måndag. Det betyder en ny vecka med praktik. Jag åkte som vanligt till Vara i morse. Och idag var det en bra dag. Lite kallt ute bara. Frös som fan när vi hade rast! Men annars var det bara roligt! Jag känner på mig att hela veckan kommer bli bra. Jag ska försöka planera en till övning ikväll som jag sedan kan göra i morgon eller på onsdag.

I helgen som var, var jag bara hemma. Jag kollade på massor med skidor, städade, tvättade och spelade lite sims.
Och i helgen som kommer så måste jag börja skriva på uppsatsen som ska vara klar om ett par veckor. Jag måste även läsa en massa kurslitteratur, både i veckan och i helgen. Jag försöker att läsa när jag väntar på buss och tåg, nu på veckorna. Men idag var jag så trött!! När jag åkte hem idag hade jag världens huvudvärk och jag var astrött!

Nu ska jag fortsätta att kika på "Vänner" och sen försöka plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0