Torsdag

Idag har jag varit på skolan hela dagen. Vi läste och pratade om materia. Vi labbade också en del. Jag tyckte att det var roligt. Intressant med sådana här saker, speciellt när man fattar :)

Här hemma tog jag det bara lugnt sen. Jag åt pannkakor med sylt, grädde och bär och jag har kollat på tv.
Jag kikar även på BB nu! Det är så roligt att se när andra människor blir rädda. Huset skrämmer ju ihjäl deltagarna med massa otäckheter!! HAHA!

Imorgon är jag ledig. Kl 12 ska jag klippa mig och gå på stan en sväng. Sedan hem igen och städa. Och jag måste plugga! Så är det bara!!
På lördag åker jag till Vara. Min fina syster skulle bjuda på godsaker och så! Kanske blir utgång också. Vi får se.

Nu ska jag kolla på "Love and other drugs". Jag känner på mig att den är bra ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ASBRA!!! Fast bara för att Jake Gyllenahaal är naken typ HELA filmeN!! WOHOWOWOWOHHOWOHWHOOHWOHW!!! :D

2011-03-31 @ 23:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0