Söndag

Tog en väldigt lugn morgon. Jag åt frukost och kikade på tv. Sedan fixade jag min reflektion. La till och tog bort en del saker. Nu har jag diskat och plockat lite i lägenheten. Sen drog jag upp persienerna och drog ner dem igen! Det snöar.... Jag orkar inte...

Iaf! Har snackat med Lisa och Ida i helgen och idag (förhoppningsvis) så beställer de tåg biljetter ner hit!! YEII! Tanken är att de ska komma hit under påsk. Jag hoppas att det blir så. Det skulle vara så jätteroligt!!!

Nu ska jag fika lite och sen kika lite på HIMYM tror jag ;) C ya!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja gör det!! Den luktar precis som duu!!!! :D:D Vi har inte beställt biljetter än men ska nog göra det i morgon :D

2011-03-27 @ 23:41:21
Postat av: Lisa

Har du sett nya Grey's??? AWESOME

2011-03-28 @ 07:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0