Helgen.

I fredags vad jag på praktik på dagen först. Det var en rolig dag. Jag satt och målade en hel del :) hehe
Igår var jag hemma och löste melodikrysset (som jag även skickade in) och spelade the sims. Tanken var att jag skulle plugga lite också. Men det kunde jag ju göra idag. Sedan kollade jag på mello finalen igår. Och som vanligt så kommer det bidraget som jag vill att ska vinna, tvåa. Det var riktigt riktigt tråkigt! Jag stängde av teven så fort det var avgjort. Jag orkade inte kolla mer! Så då bestämmde jag mig för att kolla på "Sons of anarchy". Det är en serie som jag inte har orkat kolla på. Jag hade den ner laddad förr men jag tog sedan bort den för jag var inte allt pepp på att se den. Men Hanna sa att serien var jättebra och att jag måste kolla på den. Så igår bestämmde jag mig för att börja kika. Och nu kan jag slå mig själv för att inte ha kollat på serien tidigare!!!!!!! FY FAN! Jag har hittat min nya kärlek.
Så idag har jag kollat på serien HELA dagen (inget pluggande alltså). Man blir helt fast. Den är ganska speciell. Han handlar liksom om mycket olika saker på samma gång. Det är en riktig badass-serie (passar dig Lisa!) :D
Och självklart så är det en sjukt snygg kille med också! Det är ju ganska givet.








Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh shit jag måste kollaaa!!! :D

2011-03-14 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0