Fredag!

Idag klev jag upp tidigt, gick på skolan, hade opponering i 3 timmar och sen åkte jag till Överby fram och tillbaka. Jag sprang in på Cubus och köpte en väska som jag såg i helgen men inte köpte. Så jag var bara i Överby i ca 50 min, sen åkte jag tillbaka till stan igen.
Sen här hemma har jag ätit lite och sedan packat. För jag ska snart gå till bussen som ska ta mig till Lidköping. Där ska jag och studiegruppen vara hemma hos Hanna, som bjuder på mat och massa skojjigheter! Jag ska då sova över hos Hanna och i morgon ska vi två och Veronika gå på stan och hitta på nå. Jag hoppas att vi får fint väder!!
Nu måste jag dra!! Ha de !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygg du är bebIII!II!!!!! :D

2011-03-25 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0