Sol sol

Förra helgen var super bra! Lisa och Ida var här och vi hade det jättemysigt. Vi var på stan, Överby och kikade på bio. Det var en helg som jag precis behövde.
Igår avslutades min kurs om naturvetenskap. Det var en rolig kurs. Vi var på mycket utflykter och utedagar. I onsdags var vi till kusten och kikade där. Det var dåligt väder dock, vi alla frös ihjäl typ. Men det var roliga övningar vi gjorde och vi fiskade krabbor. Det var roligt för jag har aldrig gjort det förut. Dom var jävligt fula och små. Men det är lite roligt att ha det i meritlistan.
Igår fick jag även veta att jag fick mitt första U (underkänd) på förra exminations uppgiften. Det var inte så kul. Men efter att ha läst de saker som jag ska ändra så tror jag att jag kan ficka ett G sen. Så nästa vecka, efter att ha lånat lite litteratur av andra i klassen, så kommer jag skriva klart uppgiften och lämna in och sen få G ! Jag måste få det.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. I natt sova jag i 10 timmar så jag är iaf utvilad idag. Jag började kolla på Pearl Harbor igår. Efter halva filmen ville jag inte kika klart. Dels för att jag var så trött och dela för att det är så hemskt att det har hänt på riktigt. Jag blir så ledsen och irriterad. För något år sedan hittade Helene en gammal mina-kompisar bok. Där hade jag skrivit krigstartare på något som jag hatar och jag håller faktiskt med om det. OGILLA!!

Kommentarer
Postat av: SuperHanna

dags att uppdatera! ;) vill ju känna som att jag är med dig varje dag! men det går ju inte då du inte uppdaterar! ^^,

2011-05-11 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0