Salve

Jag drömmde en mardröm i morse. Men jag hann vakna innan det blev riktigt läskigt. Sen vågade jag inte riktigt somna om. Så jag klev upp kvart över åtta. Sen kl nio kikade jag på "Salve"! Akta dig vad roligt det är. Det var ju hur länge sedan som helst det gick på teven.
Sen jag gick ner på stan en sväng. Handlade lite mat och så. Det var typ bara och jag gamlingarna som handlade den här tiden på dygnet.
Det var är varmt ute nu. Solen är inte framme men det är kvavt i luften. Jag hoppas att solen kommer fram till helgen igen :)

I morgon kommer Lisa och Ida! Äntligen. Och jag har ingen skola fram förän onsdag. Så jävla skönt Så idag, när jag vet att jag har en kanonhelg framför mig, så är jag super glad!

Nu ska jag plugga lite och sen chilla riktigt ordentligt!
Valle ;)

Kommentarer
Postat av: malin-helena

Ååh, salve! Fasen va roligt! :D



Roligt att tjejerna kommer i morgon! vi är fler som hoppas på bra väder i helgen. ;) Dock ska ju jag jobba en del med. :(



Ha det bra gumms! :)

2011-04-21 @ 12:52:22
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0