Måndag

I lördags då åkte jag till Vara. Jag var hemma hos syster på dagen. Hon färgade mitt hår och sedan var vi bara hemma. Vi gjorde oss festfina och sedan gick vi till Tina. Där åt vi smörgåstårta och pratade en massa. Det var ganska mycket folk där. Riktigt trevligt. Sen gick vi ut på kronan. Där spelade Gunter (kan inte göra ett tyskt y här). Det var ganska kul. Vi brydde oss inte så mkt om honom. Vi dansade och drack och hade det trevligt.

Så igår låg jag hela förmiddagen, i Malins soffa. Åt lite mackor och tog en huvudvärkstablett. Och sedan åkte jag hem till Trollhättan igen. Jag handlade mat på vägen hem och sen kikade jag på "Dirty Dancing". Det är en riktig bra bakis film ;)

Idag hade jag föreläsning på förmiddagen. En tråkigt sådan. Det var inte så intressanta saker som läraren tog upp. Hade mycket hellre varit hemma och sovit. Men men.. går man i skola så gör man det. Vi hade studiegrupps arbete på eftermiddagen. Men min grupp hade inte så mycket att göra så vi slutade tidigare.
Så nu sitter jag hemma och ska diska snart. Sedan får vi se vad jag hittar på.


Kommentarer
Postat av: malin-helena

Fan va snygg jag är! (A)



Älskar dig syster min! PUSS

2011-04-04 @ 15:54:49
URL: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0