Lördag

Nu är det lördag igen!! Som vi alla har längtat!
Jag ska snart gå ner till drottningtorget och där ta buss till Vänersborg. Och sedan där ifrån ska jag åka tåg till Vara. Väl där ska systra me färga mitt hår! Det behövs, big time!
Sedan ikväll ska vi till Tina och fira henne på hennes födelsedag. Skojj skojj!!

Jag satt hela kvällen igår och kikade på tv. Så nu tänkte jag hissa och dissa kan man säga.
Jag vill hissa:
Erik Segerstedt som var på "Så ska det låta". Han var jättesnygg och han kunde många braiga låtar!
Christian från "Big Brother". Han dansade grymt igår och hans utklädnad var klockren!

Jag vill dissa:
Petra Mede som var på "Parlamentet". Det finns många andra roligare komiker som de kunde ta in ist för henne. Hon bara skriker!
Charlotte Perrelli från "Talang". Kan dom bara inte byta ut henne. Hon är så tråkig!


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA!! Håller helt med på båda dissarna!!!

2011-04-03 @ 01:53:16
Postat av: idan

NEJ, petra Mede är BRA!!

2011-04-04 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0