Lördag

Äntligen helg! Den här veckan har varit så seg! Så nu är det skönt med lite helg.
Läste även igår att spotify ska ändra alla gratis användare. Från och med 1 maj så får vi bara lyssna på musik 10 timmar och lyssna på samma låt 5 ggr per månad. Hur onödigt är det eller? Jag vet faktiskt inte om jag kommer drabbas så mkt av det. Jag håller inte koll på hur mycket musik jag lyssnar på per månad. Men då undrar jag om det är värt det att skaffa premium. Då får jag ju även spotify på mobilen. Men ändå det är ju 100 kr per månad. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.

I torsdags var vi i klassen i skogen igen. Vi var på en gammal gård som nu är ett naturreservat. Där letade vi efter massa saker och kikade på träd och mossor. Vi lunchade och sedan pratade vi om djur o.sv. Roligaste med sådana här dagar är ju att göra övningar och lekar. För det är ju de som vi kommer ha användning av när vi jobbar sen. Och andra sidan så jag hellre ute och gör sådana här saker än sitta inne på en tråkig föreläsning. Här nedan är bilder, där vi var.

Igår visades sista avsnittet av SOA på tv. Så nu tycker jag verkligen att den borde komma ut på dvd snart så jag kan köpa den! Jag längtar! Och till hösten måste säsong 4 komma. MÅSTE!

Och om 6 dagar kommer Lisa och Ida hit! Det ska bli så skojj! Har inte träffat dem sen i julas. Dom kommer vara här i 3 hela dagar. Fy vad roligt vi ska ha. Dagarna får jättegärna gå lite fortare nu, fram tills dess alltså.

 


Kommentarer
Postat av: Lisa Melander

JAAA snart kommer vi!!! :D Längtar så sjukt mycket!! Men du, kan säga att Spotify premium är lätt värt det! Det är asskönt att ha i mobilen då man åker tåg eller bil eller nått! :D

2011-04-16 @ 18:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0