Lördag

Igår var vi (klassen) i skogen hela dagen. Vi gjorde lite lekar, fikade, letade efter växter och kryp och grillade. Det var en ganska rolig dag. Trodde inte att vi skulle få fint väder men det klarnade upp vid 11 tiden. Då var det riktigt mysigt. Jag var helt slut när jag kom hem och kinderna var alldeles röda ^^

Så igår kväll satt jag bara hemma. Jag kikade på "Vingar av glas" som gick på tven. En bra film. Har sett den så många gånger men den är lika bra varje gång. Alexander Skarsgård spelar en riktig skön kille.

I "morse" ringde mamma och väckte mig. Jag trodde att jag inte skulle sova så länge eftersom jag kliver upp tidigt på veckodagarna. Men nej nej. Klockan var 11.45 när mamma ringde. Hon ringde undrade vad jag gjorde eftersom jag inte var inne på facebook. Vad hemskt det låter. Att om man inte är inne på facebook så börjar folk undra vad jag håller på med.
Iaf så har jag inte gjort så mkt idag. Måste sätta mig och läsa lite nu. Hoppas jag får orken till det. Sedan ikväll ska jag kika på en film som heter "The Town". Jag hoppas att den är bra. Gillar dock inte Ben Affleck så vi får se. Jag får återkomma om vad jag tyckte om den senare.
Här kommer trailern iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0