Alfa Mike Foxtrot

Idag har det varit jättefint väder här nere i Trollhättan! Jag var ut en sväng idag vid 12 tiden. Det var jätteskönt. Snart behöver man inte ena ha jacka på sig! GILLA!!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag har pluggat lite och kollat på Scrubs. Ikväll ska jag bara äta mat och kolla på Big Brother. Vad skönt att båda Patrik och Rodney är nominerad. För mig spelar det absolut ingen roll vem som åker hem. Jag gillar inte någon av dom. Jag vet inte heller vem jag tycker mest om i huset. Kanske Martin, Sara eller Peter. Martin är roligt men det är också Christian. Ajja, skit samma!!

Jag kollade på "The Town" igår. Och den var sådär. Jag gillade inte riktigt Ben Afflecks karaktär. Den var lite konstig. Och handlingen var lite lam. Jag ville ha mer action och att filmen skulle vara lite mer rå. Sen var den ju så lång! Den kändes lång iaf. Det var lite segt där i början. Men blev lite bättre mot slutet. Men jag tycker att ni ska se den. Jag tror att många kan tycka att den är precis lagom. Men det var den inte för mig. Jag ville ha liksom mer utav allting.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller med dig!! Den är lite mesig. Man förväntar sig mer liksom :p

2011-04-11 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0